Instagram

Instagram

5 apr. 2012

Senaste tiden


Skumt ändå att jag inte bloggar när det finns tid. Så mitt i veckan med mest och längst jobb får jag feeling och slänger ut lite bilder. Fick en mindre chock när jag mötte några gamla fotbollskamrater från Dalstorps IF på väg in på Borås Arena. Det var efter Elfsborgs träningsmatch mot Örebro för snart två veckor sen. Eftersom jag ändå var på arenan passade jag på att knäppa lite bilder på dem innan jag var tvungen att åka tillbaka till götet igen. Va kul att se dem spela! Om man sedan snabbspolar fram till gårdagen var jag och förevigade när Borås HC fick storstryk på hemmaplan mot Olofström, men ändå klarade sig kvar i Allsvenskan, grattis där! Trevligt snack med Mr Dandanell var det också, alltid lika trevligt att vara i Borås! I morgon blir det OS-kval i handboll innan jag tar ledigt över påsk. Ett ovanligt privilegie för oss som jobbar när alla andra är lediga. Tjenaaaa!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar