Instagram

Instagram

15 juli 2013

Finland - Sverige


Känslan inför matchen var på topp! Jag hade satt en ny standardinställning i Camera Raw, monterat takkamera, gjort en tur runt arenan för att jaga svenska fans. Men det var längesen jag var så missnöjd med min insats under en fotbollsmatch. Fem mål, bilder på fyra ryggar och en på fel person. Jag satt fel, försökte behålla humöret men allt kändes bara skit. Som tur är fanns Holgersson där och räddade dagen. Ska tröstarkivera bilder för att jobba upp självkänslan igen, så något blir rätt i alla fall. Fantastiskt fin match dock, hoppas på en repris nere i Halmstad på tisdag, spelmässigt!














4 kommentarer:

  1. Kalas snyggt!
    Du vill inte dela med dig av din inställning i camera raw :). Det där jäkla programmet gör mig galen. Sitter med nikons NX2 pga att jag inte hittar någon bra i camera raw.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Usch då, prova kameraprofil "Camera standard" och +50 i lyster, gjorde mig nöjd i alla fall :-)

      Radera