Instagram

Instagram

13 juni 2013

Uppsamling igen....


Fattar inte var blogglöden tagit vägen! Har verkligen tappat suget och det känns inte bra. Det brukar vara lättare när man är på resande fot, men trots att jag flängt runt en massa de senaste veckorna har det inte blivit så hemskt mycket som hamnat här. För att komma i rätt fas igen går vi tillbaka till landslagssamlingen i Linköping och matchen mot Norge.










Sen blev det Växjö och U21-landskamp mot Schweiz.






I förrgår var jag i Frölundaborg för att se vad Frölunda hade för sig vid den här tiden på året. Brottades blev svaret, med f.d. OS-brottaren Eddy Bengtsson. Han frågade om jag ville vara med, men jag tackade nej så snällt jag kunde. Ångrar mig lite så här i efterhand, men det hade blivit svårt med kamerorna.










På kvällen var jag nere i Falkenberg på fotboll, GIF Sundsvall stod för motståndet där. Helt fantastiskt kvällsljus de har där nere alltså!






Och nu är vi framme vid gårdagen. Kopparbergs Göteborg - Mallbackens IF. 5-1 blev det och några droppar regn.





2 kommentarer: