Instagram

Instagram

17 aug. 2014

Friidrotts-EM dag 6


Kamerorna är rena och fina, datorn är har fyllts på med ytterligare 8000 exponeringar, jag är trött och magen är full. En rätt bra avslutning på veckan här nere i Zürich helt enkelt. Fick dessutom testat min GoPro-idé ännu en gång med ett helt ok resultat. 1 eller möjligtvis 2 av 7204 exponeringar blev ok. Har redan en ny plan på hur det ska göras bättre till nästa gång, plus några helt nya idéer! Får se om jag hinner genomföra några innan sommarsäsongen.

Nu kan jag också avslöja att jag och min kollega Daniel Stiller var med och plåtade till boken om Håkan Hellströms konsert på Ullevi tidigare i somras. Det slog mig när jag fick se omslaget hur stort det egentligen är. Namn på framsidan och allt! Läs mer om det på Daniel blogg! För dig som vill köpa boken kan det göras här på aA. Den finns endast i en begränsad upplaga så tveka inte. Perfekt julklapp!

I veckan blev det också känt att Bildbyrån blir officiella bildleverantörer till SHL och alla dess klubbar. Kul! Blir en del hockey här på bloggen i vinter helt enkelt.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar