Instagram

Instagram

14 juli 2011

"Massor av fula ord"


Det var ju typiskt, när vi var så nära så man nästan kunde packa upp sin väska på finalarenan. Efter Jossans 0-1 mål kändes det ändå rätt bra. Den bra känslan försvann dock efter Japans 1-1-mål.

Matchen började dock inte så bra för mig eller någon av de fotografer som satt på min sida. När matchen startade hade nätverkskillarna fortfarande inte fått igång nätet hos oss. Paniken var stor, speciellt då jag skulle skickat bilder innan matchen började. Det blev inte så mycket med det skulle man kunna säga. Vi tjatade på mannen som kom och frågade lite då och då om det fungerade nu. Varje gång han kom var det samma visa. Funkar det nu? Nej. Men det ska göra det, det måste vara något fel på din dator. Min och alla andras tänkte jag då. Men som en skänk från ovan började det fungera ungefär 3 minuter innan Sverige gjorde 0-1. Synd bara att det inte höll i dig. Men nu hoppas vi på brons i stället!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar