Instagram

Instagram

4 juli 2011

Panik!


I morse när jag vaknade hade jag några sekunders panik då jag inte visste var jag var någonstans. Två stora fönster med gula gardiner och en öppen dörr som jag trodde ledde ut från rummet. Shit! Är det någon som varit här?! Men sen kom jag på att det var dörren in till toaletten och att jag var på ett nytt hotell nu.

När frukosten var intagen begav vi oss till USAs träning. Deras enda hopp (Hope Solo) var ett av målen där hon även står till vardags. Fick också lite fina bilder på Pia Sundhage som blev riktigt uppvaktat av den Svenska presskåren. Tänk att de hade träning trots att det är 4 Juli idag. i Sverige hade vi ju aldrig kommit på idén att göra något sånt på vår Nationaldag, för den är ju lika helig som första semesterdagen. Eller inte.

När träningen var slut drog hela packet vidare till Wolfsburg konstmuseum där borgmästaren och folk från Svenska ambassaden tog emot med tilltugg och dryck. Mycket fint! Det vaäven en liten presskonferens och tillfälle att ta bilder. Är riktigt nöjd med sista bilden på Dahlqvist och Sembrant. Imorgon är det träning för båda lagen på matcharenan och lite presskonferenser. Men på onsdag är det gruppfinal mellan Sverige och USA och det kommer bli riktigt grymt känner jag på mig.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar