Instagram

Instagram

24 okt. 2011

Frölunda-Luleå


Lite blandade bilder från kvällens match. Hade en liten diskussion med mannen som pyrotekniken bakom ena målet. Just det målet som har en aningen bättre plexiglasskiva bakom sig så man kan fota genom den. Han tyckte inte jag skulle vara där för han var tvungen att springa en massa där bakom när det blev mål och då kan han inte ha någon som sprang i vägen för honom. Han verkade inte fatta att det är väldigt svårt att springa och fotografera med ett teleobjektiv. Han okunskap blev extra tydligt när han efter Frölundas 3-2-mål prisade mig för att jag stått stilla på samma ställe när det blev mål så han snabbt kunde springa fram och byta ut raketerna han nytt fyrat av. Jag kände mig lite som en hund som precis fått beröm för att ha lyckats med "stanna/plats"-kommandot, men utan att få något godis som belöning.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar