Instagram

Instagram

23 okt. 2011

It's on!


Den 29 Januari 2011 var första gången jag träffade Anders Svensson i egen hög person. Det var spännande, varmt och på en flygplats i södra Portugal. Sen dess har det blivit några fler träffar med fotograferande och snack.



Men det var inte förrän idag när Elfsborg tog emot Trelleborg i säsongsfinalen på Borås Arena som han plockade fram sitt äss i ärmen. Medan jag intet ont anande småsprang baklänges för att fota Johan Karlsson som gjorde sin sista match idag så sprang den spjuveraktige Svensson och la sig platt på mage bakom oskyldige lilla mig som självklart snubblade över honom och landade hårt på rumpan med kameran i vädret. Allt till det mycket stora nöjet för resten av Elfsborgstruppen och den samlade fotografkåren i närheten. Om han trodde att hjälpa mig upp skulle stryka ett sträck över händelsen får han tänka om. Med tanke på mitt yrke är det stor chans att vi stöter på varandra igen... Anders, it's on!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar