Instagram

Instagram

19 mars 2012

American readers


Upptäckte nu på kvällen att jag haft nästan lika många bloggbesök från USA som Sverige den här veckan. Kul! Jag funderar då på vilka alla dessa kan vara, använder de Google translate för att läsa texten eller kollar de bara på bilderna? Hur hittade de sidan från början? Vad åt de till kvällsmat?

To my readers abroad, don't be afraid to leave a comment, I'm just like any other blogger, I love them! And don't forget to follow me on twitter, @bollcalle, for more frequent updates!

Idag var det annars mest prisutdelningar som gällde. Helt galet! Har varit med om fler prisutdelningar idag än de senaste åren sammanlagt! Det var dagens disciplin, totala världscupen, världscupfinalen, världscupen bonuspoäng i sprint, världscupen distans, världscupen sprint, världscupen lagpris. Detta för både damer och herrar plus ett pris till det land som fått flest poäng när man slog ihop både damer och herrar, sen har jag säkert missat nått pris också. Bjuder på en bild i från scenkanten i väntan på tävlingsbilder. Fördelen med bloggen i telefonen är att det är smidigt, nackdelen att man inte har tillgång till alla dagens bilder. Lev väl!

1 kommentar:

  1. Misstänker att de, precis som jag, gillar dina bilder.
    Har en hel del besökare från utlandet på min egen blogg. Kanske har någon enstaka hittat dig via min bloggrulle ;)

    SvaraRadera