Instagram

Instagram

8 mars 2012

Glest i väskan


Normalt sett brukar jag undra hur jag fick ner allt i resväskan på ditvägen, men just nu sitter jag och är lite orolig för att jag glömt en halv garderob någonstans på rummet. Allt får liksom plats utan problem och utan stök. I morgon åker jag nämligen tillbaka till ett snöigt(?) Göteborg. Ska ändå bli lite skönt på något sätt att komma hem till slutspelet i hockeyn, och slutspelet handbollen, och slutspelet i innebandy och allsvensk start i fotbollen, missade jag något nu?

Frö att komma tillbaka lite till allt detta smygstartade jag med att fota slutet på Elfsborgs träning i Lagos dit de anlände igår. Men först var jag på bronsmatch mellan Sverige-USA och final mellan Tyskland och Japan. Den senare matchen var rätt så spännande, det blir liksom så när det står 2-2 i 88e minuten och 4-3 i 92e. Tyskorna vann, en skön vinst efter missen i VM mot just Japan.















1 kommentar: