Instagram

Instagram

6 mars 2013

Algarve Cup, dag 3


Första matchdagen, dvs sovmorgon! Men jag är fortfarande så uppe i varv att jag både igår och idag vaknade flera gånger innan klockan ringde och trodde att nu var det nog ändå dags att stiga upp, bara för att finna att jag gott kunde sova ett par timmar till. I morgon åker TV4 hem och Scanpix kommer ner. Det resulterar i att jag ska göra rörligt till TV4 och att jag äntligen får ett par regnskydd till kamerorna. Klantig som man är så glömde jag mina hemma trots att de låg precis innanför dörren. Men, med ett par telefonsamtal löse det sig så bra att snälla Jessica Gow tar med sig ett extra par ner! Tack snälla för det! Det är nämligen inte så soligt och fint här nere som jag försöker övertyga mina nära och kära om. Om sanningen ska fram är det kulingvarning och växlande molnighet med inslag av störtskurar, milt sagt.

Här då ett litet urval av dagens bilder. Först ut en av bilderna som gick i dagens Expressen. Damlandslaget hälsar lycka till till Louise Hoffsten som tävlar i lördagens melodifestivalsfinal.


Näst på tur står mina kära husbilsburna vänner sedan tre år tillbaka. Det var nämligen då som vi för första gången träffades. Mer om det kan du läsa här. När man träffar dem spelar det inte så stor roll om det ösregnar eller om solen skiner. De är alltid lika glada och trevliga!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar