Instagram

Instagram

10 mars 2013

Algarve Cup, dag 6


För att få lite omväxling i träningarna här så åkte jag på USA:s variant av detta i morse. Precis som sist jag plåtade dem infann sig samma panik när man efter träningen kommer på att man inte kan namnen på dem man fotat. Som tur var fick jag hjälp av deras presschef att lösa problemet. Sedan var det lite uppdrag, lunch och träning med Sverige. Nu på kvällen bänkade jag och Scanpix-Jessica framför datorn för att följa mellofinalen från deras (Scanpix/TT) hotell. Mycket trevligt, och ja, jag tycker rätt låt vann. Så det så! Skriver för övrigt till tonerna av Loreens nya version av Euphoria som jag också fastnade mycket för. Ha det bäst!


















2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Precis som dina bilder från Valhalla! Lite kallare där bara ;-) Hihi!

      Radera