Instagram

Instagram

21 feb. 2013

Torsdagshandboll


Tja tja bloggen! Idag har jag varit på gymmet och haft introduktionskurs med min PT och det ska bli askul att komma igång med träningen nu.....

Okej, vi börjar om. Ska prova på det där med personlig tränare, behöver ha någon annan som kan sätta ett schema för mig så jag inte lika lätt ignorerar det. Så förhoppningsvis ska ni inte få höra mig klaga allt för mycket på axlar, rygg och knän om 40 år. Men det återstår ju att se.

I övrigt bestod dagen av lite digitalt pappersarbete och en champions league-match i handboll. Sävehof hade en chans att ta sig vidare om de vann med sju bollar, men det gjorde de inte och kan därmed satsa helt och hållet på slutspelet i Elitserien. Det gäller att vända det till något positivt!

I morgon ska jag till Varberg en snabbis, oklar vad jag ska gör där, men det löser sig nog på vägen dit. Sedan väntar en ledig helg med bästaste flickvännen, blir nog finfint det med.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar