Instagram

Instagram

29 okt. 2013

Några snabba


Det skulle bli storm, men vi fick nöja oss med en stormning. Regn däremot blev det i överflöd och de dubbla regnskydden fick verkligen visa vad de gick för. Chansade med takkameran. Visste exakt vilken bild jag vill ha, men det var inte säkert jag skulle få den samma kväll. Villkoret för att jag skulle få sätta upp den var att jag dyrt och heligt lovade att jag inte skulle kräva att få ner den samma kväll om det blåste för mycket. Mer om det i morgon. Nu blir det några snabba bilder från den avgörande matchen på Borås Arena. Mixad zon och träning med damlandslaget vid 09:50.











6 kommentarer:

  1. Grym bevakning! Du är förjäkla duktig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra Petter! Har hört ryktas att det finns en rätt duktig ung fotograf nere i skånetrakten också... :-)

      Radera