Instagram

Instagram

13 dec. 2012

Futsal


Fotade en för mig helt ny sport idag, Futsal. Eller inomhusfotboll som jag skulle kalla det. Det var inte bara en ny sport för mig, det var också den näst första landskampen i Sverige. Det var kul, bra fart och spännande, som Tony Irving skulle sagt. MEN, 2 x 20 min effektiv tid var på tok för kort i mitt tycke. Allt var över innan det hunnit bli riktigt spännande. Men det kanske bara är så att man är van vid längre och mer utdragna kamper. Kanske är det just detta som kommer göra den här sporten riktigt populär?









2 kommentarer:

  1. Bra Mannen! Grymt ren lagbild. Tagen i samband med matchen eller på annan tid?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack :-) Den är tagen i samband med match. Var lite orolig för att inte kunna ta den då spelarna endast var upplysta bakifrån först. Men när den svenska nationalsången drog igång blev det ljust och fint :-)

      Radera