Instagram

Instagram

30 apr. 2011

Vårfotografering


Det är betydligt skönare att sitta ute på planerna nu än det var för någon månad sen. Nu klarar man sig verkligen utan mössa och vantar. Fredagen bjöd på halvkul match mellan Gais - Elfsborg, jag provade remotekamera för första gången och det gick halvbra. Den bra halvan var att den fungerade, den mindre bra halvan var att det inte fastnade något av värde på de 554 bilderna som knäpptes av. Som tur är hade jag två andra kameror i händerna som jag hade bättre koll på.





Efter matchen for jag mot Dalstorp för att få en ledig dag med älsklingen. Vi tog en pickniktur upp till hängbron och fotade lite.


1 kommentar:

  1. Remote är alltid en chansning.
    Vad det gäller fotboll och remote lyckas jag mest att sätta upp det bakom det mål där det inte blir några mål alls, eller möjligen får ett mål gjort av det förlorande laget.
    Bara att försöka igen :)

    SvaraRadera