Instagram

Instagram

3 okt. 2012

Det regnar


Självklart började det regna. Det hade jag egentligen kunnat räkna ut med röven men lämnade ändå regnskyddet och regnbyxorna i bilen. Lite mer sport i det tyckte jag, i alla fall de första 10 minuterna innan det började ösa ner. Pendlade mellan spelartunneln och Bobbos paraply som jag sedan fick ta över med 15 min kvar av matchen. Då jag inte har någon paraplyhållare på enbensstativet fick ena handen offras åt detta. Det var dock svårare än jag trodde att manövrera kamera och zoom med bara en hand. Men denna kväll hade jag hade sett vad jag inte trodde var möjligt. Någon lyckades stoppa 118 kg Jesper Nielsen när han skulle skjuta. Detta är alltså en kille på 2m som normalt sett lutar sig igenom alla försvarslinjer i svensk handboll. Kanske var det därför jag också vågade hoppas på att det skulle bli uppehåll trots att jag lämnade regnskyddet i bilen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar