Instagram

Instagram

15 jan. 2015

Handbolls-VM, dag 0


Det har varit hektiska dagar här nere nu. Som byråfotograf servar jag tre tidningar och en tv-kanal med uppdrag, bilder och video på plats här nere. Ännu fler har tillgång till bilderna hemma i Sverige och även de ska bli nöjda. Ibland krockar jobben, ibland inte. Gäller att hålla tungan rätt i mun också så man inte börjar prata om konkurrentens jobb med fel reporter.

I morgon spelar Sverige sin första match i detta VM och efter det brukar det lugna ner sig lite med åka-taxi-som-en-galning-jobben. Får se om det stämmer även den här gången. Tur att jag har världens roligaste jobb så det trots allt fortsätter vara lika roligt hela tiden! Så kul att jag till och med ska försöka fira lite födelsedag här nere. 25 år har det snart hunnit bli, och detta blir det första där jag får gå utomhus för att värma mig.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar