Instagram

Instagram

26 apr. 2011

Klant!


Ibland gör man saker som man vet att man inte ska göra men gör det ändå. Som att få för sig att smyga bakom spelarbåsen för att slippa gå runt hela planen. Detta i kombination med utstickande spikar resulterade i en lätt blödande underarm och några minuters ickefokus på matchen. Som tur är har en man i publiken bakom mig plåster i fickan och jag kan snabbt torka med en servett och sätta på plåstret, tacka så hemskt mycket, och sedan återgå till fotograferandet.

Efter matchen mellan Ljungskile och Hammarby (4-1) åkte jag tillbaka till Göteborg. På vägen passade jag även på att köra om min första polis, kändes grymt coolt! När jag så anländer till Valhalla IP smyger jag in på planen och överraskar den alltid lika glada Per Friske. Det är bara 4 min kvar på första halvlek så det blir inte så många bilder då. Jag fixar det problemet i andra och går in för att skicka. Det är nu den riktiga matchen börjar. Här följer nu den delen av inlägget där jag förbannar alla klubbar som inte har nummer framtill på shortsen.

Även om man försöker ta bilder på alla spelarna när de vänder ryggen till lyckas man ändå aldrig hitta dessa bilder när man väl behöver dem efter matchen. Några spelare har man koll på sen tidigare matcher men det är men största säkerhet inte dem man behöver skicka bilder på. Så snälla alla som på något sätt kan påverka detta och läser den här texten, se till att ditt lag har nummer FRAMTILL på shortsen!

 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar