Instagram

Instagram

9 apr. 2011

Stolpskott!


Det kanske var något i maten jag åt, eller hockeymatchen i tisdags, eller så har jag helt enkelt lärt mig något och utvecklats. Kvällens hockey mellan Sverige och Tyskland var inte mycket att hänga i granen, eller björken. Skickade live från kameran igen. Den här gången funkade allt i pressrummet, men ingenting inne på arenan. I alla fall inte första perioden, sen byte jag till mitt egna nätverk och sket i homerun, då funkade det fin fint. Jag lyckades också äntligen fånga pucken innan den landar i plocken hos målvakten, och, jag fick en bonus; Ett stolpskott! Detta var också en av de första matcherna som jag tillät mig själv att slappna av lite och leka lite med kamerainställningarna och provade att köra en lite längre slutartid, blev några ok bilder. Mors!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar