Instagram

Instagram

20 apr. 2011

Lång kort dag


Så sitter man här igen vid datorn. Jag gör ju det rätt så mycket när jag inte är ute och springer med kameran någonstans. Nu är det drygt 14 timmar sen min arbetsdag började. Från början var den tänkt att endast innehålla en match mellan Gais och Djurgården. Då hade det varit en relativt kort dag. Men nu blev det inte så. Jag spenderade förmiddagen och lunchtid till att fotografera i ett par verkstäder. Kul och spännande att prova något nytt, har aldrig fotat i en verkstad innan. Men det gick bra tror jag.

När jag fyllt på med lite mat i magen åkte jag till kontoret och satte mig för att förbereda inför matchen och fixa lite gamla bilder. Tiden rusade dock iväg snabbt och det var dags att bege sig till Gamla Ullevi. Till en början såg det ut som att Djurgården skulle ta hem segern, men Gais kom tillbaka och lyckades vinna med 2-1. Nu har de vunnit tre matcher i rad, något som de tydligen inte gjort sedan 1989? Grattis grattis! Det tycker jag vi firar med en liten dans.

Eric Magloire Bassombeng släpper loss med tränare Alexander Axnén.

En så kallad enbensräddning.

 Wanderson visade inte sin bästa sida idag, trots alla scouter som satt på läktaren.

"Jag vill också vinna"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar