Instagram

Instagram

6 apr. 2011

Hemma!


Nu är jag äntligen tillbaka i götet och bara 5m från sängen... Sovmorgon i morgon blir ganska bra och sen upp och skicka en herrans massa arkivare. Satt och pulade lite innan jag åkte idag och hittade denna krampaktiga bild. Det drar minnena tillbaka till träningen på under högstadietiden då jag lyckades få kram i båda vaderna under en och samma träning. Inget att rekommendera, det gör ont.


Jag lyckades också att skicka några bilder live från hockeyn. Efter en kort stunds panik i pressrummet där ingenting fungerade, gick jag ut till rinken och provade att koppla upp mig via sladd och testbilden bara for iväg i en rasande fart. Lugnet återfann sig. Segern med fem mål gick till Färjestad som regerade på isen men ändå lyckades släppa in 4 mål innan slutsignalen gick, varav två under de sista minuterna. Men nu tackar jag för mig och ikväll och däckar ett par timmar. Mors!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar