Instagram

Instagram

22 sep. 2011

Elfsborg-Helsingborg


En match jag sett fram emot hela sommaren var matchen mellan Elfsborg och Helsingborg. Det som skulle bli en avgörande match om guldet i allsvenskan. Tyvärr så hade den inte riktigt den effekten på serien utom att det fortfarande inte är 100% säkert att Helsingborg tag guldet då de gule tog hem seger efter en av de bästa allsvenska matcherna jag varit på i år. Detta medförde dock ett problem som jag inte ställts för innan. Var ska jag sitta? Det kunde lika gärna bli mål till höger som till vänster precis när som helst. Jag hade valt rätt sida för första målet, bakom Elfsborgsmålet. Tyvärr jublades det på andra sidan målet och jag fick det bara från sidan. De andra målen kom innan jag hade hunnit räkna ut var jag skulle sitta och de fick förevigas på lite avstånd, ingen större katastrof dock.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar