Instagram

Instagram

18 sep. 2011

Elmander


Då har man varit här nu i 12 dagar. I morgon går flyget hem till Göteborg igen. Ska bli skönt, men samtidigt lite trist. Speciellt när man läser alla rubriker om kylan hemma. Får värma mig med alla fina minnen härifrån helt enkelt.

Den största plågan under resan har utan tvekan varit internetet. Inte ett enda nät har fungerat felfritt under hela vistelsen. Speciellt inte när man ska skicka bilder. Denna kväll var inte något undantag. Allt funkade perfekt. Kunde surfa innan matchen, skicka bilder i paus, MEN, när jag skulle skicka första bilden efter match så var det stopp. Som tur var fanns min nya kompis Saim där som jag träffade på matchen mellan Istanbul BB och Galatasaray förra söndagen och även någon dag på brottningen. Han lånade snällt ut sin dator till mig som då kunde kasta hem alla bilderna snabbt och enkelt.

Det blev en bra kväll för Elmander också. När han kom in i andra halvlek tog det inte så lång stund innan han satte 2-1 för Galatasaray och fixade snart därefter rött kort på Samsunspors målvakt och därmed straff. 3-1 stod det sen, han slog den dock inte själv då han var vid bänken och plåstrades om. Kanske dyker det upp mer bilder på honom här så småningom... Tjenaaa!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar