Instagram

Instagram

3 sep. 2011

Boxning


Jag tycker man kan se en genomgående trend bland bloggarna jag följer och som också stämmer in
på min egna. Det skrivs mer när författaren är på resande fot. Jag tror aldrig det har varit större aktivitet på min käre kollega Nils blogg. Det dyker ju upp flera inlägg om dagen! KUL!

Själv kör jag en weekend i Karlstad med boxning, fotboll och hockey på utflyktsresan. Kom precis tillbaka till hotellet efter boxningen nu. Frida Wallberg besegrade Olivia Gerula och behöll därmed sin WCB-titel. Det var visst lite större än jag trodde eftersom både Aftonbladet och Expressen kör bildspel och har det som toppartikel på nätet.

Men det var inte den enda matchen under kvällen. Finalen bestod av ett tungviktsmöte mellan Alfred Cole och Danny Williams, 128 respektive 108 kg om jag inte mins helt galet. Det var ganska häftigt dock inte lika intensivt som jag fått för mig att boxning var. Men fortfarande häftigt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar