Instagram

Instagram

12 sep. 2011

Ingen panik, alla på en gång!


Så var det dags för en vecka med brottning. Innan man får komma in på arenan måste man plocka ut sin ackreditering. Jag gick in genom pressingången och in i rummet som var markerat med texten PRESS, accreditation center. Där inne rådde krigstillstånd. Alla var framme vid borden och skulle ha hjälp samtidigt och visste mycket bättre än alla andra. Efter en stunds uppgivenhet tog jag tag i situationen och klämde mig fram till en person som satt lite vid sidan av och jag fick hjälp på en gång. 10 minuter senare lämnade jag horden av galna turkiska journalister bakom mig och gick till pressrummet. Jag plockade ut min fotoväst och gick ut till mattorna för att reka. Detta kan nog bli ganska bra trots allt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar