Instagram

Instagram

21 jan. 2013

Det känns bra


Samtalet kom vid 12:08. Jag var i bilen någonstans strax söder om Karlsborg på väg upp till Falun. Det var Nils, norrlänningen bosatt i Malmö som ringde från Stockholm. Grattis sa han, du är nominerad! Tack sa jag, fan va roligt! Det kändes stort. Exakt 10 min senare ringde det igen. Det var Joel, norrlänningen bosatt i Stockholm som ringde från Japan. Grattis sa han, tack så mycket sa jag. En standardsportfråga: Hur känns det? Det känns bra. Tur att jag håller mig bakom kameran tänkte jag snabbt. 45 min senare fick jag sms. Det var Daniel, göteborgaren bosatt i Göteborg som smsade från Spanien. Grattis!! stod det. Tack!! :) :) :) Svarade jag.

Jag vet vad ni tänker. I dag var det är inte många på Bildbyrån som var där de brukar vara.
Tack alla som hört av er! Det känns faktiskt väldigt bra! Tack!



5 kommentarer:

  1. Nänä, inga grattis förrän du verkligen vunnit något ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Då får jag vänta till 23 mars då ;)

      Radera
  2. Hoppas att få återkomma i ärendet...

    SvaraRadera