Instagram

Instagram

8 jan. 2013

En nästan vanlig dag


Ja den drar igång redan nu. När jag vaknade i morse hade jag fått ett meddelande från Göteborgskollegan Stiller med frågan om jag kunde ta Häckens första träning vid 10. Efter en snabb titt på klockan konstaterade jag att det var 45 min kvar tills dess. Självklart åkte jag dit! Det var kul, men kallt. Sedan överraskade älsklingen mig med ett besök, det var gosigt! Efter en snabb lunch åkte jag vidare till Borås för att ta Elfsborgs första träning. Det var mindre kul men lika kallt och nu också lätt duggregn. Vi (läs: presskåren) blev dessutom förpassade till läktaren vilket sänkte humöret och möjligheten till bra bilder än mer. Efter det var det dags att bege sig till Mölnlycke för att plåta innebandy. Men innan dess betalade jag bilderna till Årets Bild. Sen var dagens slut och nu ska jag sova. God natt!






















1 kommentar:

  1. I'm relieved that I've been able to discover
    blogger.com: it has the most information appropriate for
    me. You've made an excellent reference point and it's clear you possess a detailed understanding of the topic.
    Thanks to your wealth of information, I've figured out a great deal more about the topic and will be coming back for more.

    my web site diccionario online

    SvaraRadera