Instagram

Instagram

7 jan. 2013

Att ta beslut


Det brukar gå bra, men just nu är det sjukt jobbigt. Vilka bilder ska man skicka in till Årets Bild? Att få input från kollegor och vänner har gjort det lättare, men ändå sjukt svårt. Men nu ligger de i systemet i alla fall och ska bara betalas under dagen.

Det var också längesen jag postade något här. Jag har gjort några jobb under jul/nyårs veckorna, men det har varit övervägande lugnt. Men nu är det mer på G, SM-veckan, bandy-VM, damlandslag, fotbollens försäsong, friidrotts-EM. Ja, jag kommer nog inte gå sysslolös de första månaderna på 2013.

Dagen till ära var det bandy som gällde, göteborgsderby mellan Gais och Kungälv. Hemmalaget vann och jag ska inte gå in mer på detaljerna av hänsyn till vissa fotografer, host* Erixen host*. Men kan avslöja att det utbyttes meningar ang. undertecknads placering innan matchen. Jag ska byta plats efter att jag fått jubel på Gais, sa jag. När jag väl bytte stod det 4-0. Men som sagt, jag ska inte gå in för mycket på detaljer nu, hihihi!















6 kommentarer:

  1. Här försöker man lägga gårdagens trauma bakom sig men det går inte så bra när du bloggar, instagrammar, twittrar och facebookar om det... :( ;) helt enkelt lite mycket salt i såren.

    SvaraRadera
  2. Välkommen tebax! Är grymt nyfiken på vad du väljer att ladda upp. Snygga bandybilder och du toppar med GAIS-jubel följt av några Kungälvare på fall - stackars Erixen... Kör du 600-röret på bandyn eller mest 200-400?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! Du får nog vänta till i mars någon gång innan de bilderna kommer upp här igen, men flera av dem har du redan sett ;-) Men nu kanske i en annan skepnad så att säga. Hade gärna kört 600at på bandy, men är för rädd att missa goa bilder när man måste byta till 70-200, blir nog lite overkill att gå med både 600 och 200-400. Så då blir det 200-400 som jag nästan uteslutande kör med :-)

      Radera
  3. Förresten bild nr 10 är ett nytt Copycat fall tror jag... :D kolla min bild nr 7 i mitt inlägg.

    SvaraRadera