Instagram

Instagram

16 jan. 2013

The number 23


Namnet på en halvbra film från 2007 med Jim Carrey som ser nummer 23 överallt. Lite creepy, vilket också lett till en speciell internt jargong i teatergruppen Cassius Vänner. Speciellt när vi dagen efter att ha sett filmen upptäckte att huset mitt emot spellokalen hade nummer 23. I dag är det också tjugotre år sedan jag för första gången såg dagens ljus, även om det i jobbkalendern stod att jag fyller 18 idag. En klar förbättring mot förra året då jag fyllde moppe.

Började dagen med att få frukost på sängen av älsklingen. Sedan blev det ett par avsnitt av 24 och en tur till simhallen för att ta några tag. Sedan blev det go lunch (tillagad av älsklingen) så jag skulle få tillräckligt med energi för att skicka in bilderna till POY vilket jag också gjorde. Tänk så förvirrande det kan vara att skriva bildtexter på engelska. Sist men inte minst rundade jag av dagen med en kall och go bandymatch på Heden. En perfekt dag helt enkelt! Först i bildskörden kommer dock lite samlade hockeybilder.
















1 kommentar: