Instagram

Instagram

6 jan. 2012

Gothia på vintern?


Ja det stämmer faktiskt, Gothia Innebandy Cup. Jag började dagen vid halv fem för att köra syrran till flygplatsen så hon kan åka på två månaders semester i Asien och Oceanien. Ja, jag kan väl erkänna att jag är en aning avundsjuk, inte så mycket, men jo. När jag kommit över detta för tillfället kunde jag somna om för att orka med dagen. Det blev lägre och stressigare än jag trodde. Lunchen räddades av att jag tillät mig skippa första perioden i matchen mellan Pixbo och Linköping. Annars var det publikfotografering, innebandy, innebandy och en invigning. Grymt bra var den också, en av de bättre jag sett faktiskt. Allt blev klart precis i tid för att hämta upp älsklingen på stationen, åka hem och skicka webbilder till Gothia och betala bilderna till Årets Bild, med hela 42 min till godo.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar