Instagram

Instagram

20 mars 2013

Då bär det av igen


Det blir inte många dagar denna månaden jag tillbringar i min egen lägenhet. Får se om jag hinner dammsuga någon av de kommande dagarna, diska skulle också vara på sin plats. I morgon åker jag nämligen till Stockholm för lite skidor och fotboll, det ska bli spännande och kul!

Dagen spenderades till viss del kontoret, och till viss del i Varberg. Sparbankshallen närmare bestämt och tredje kvartsfinalmatchen i innebandy mellan Warberg och Pixbo. Hemmalaget vann och jag kände gång på gång hur fel jag stod placerad. Men, så är det ibland. Bit ihop och kör på bara.

Nu är bara frågan, ska jag stänga av NCIS på tv:n och sova, eller kolla klart och sen sova? Livets stora frågor utan självklara svar. Känner att jag sitter kvar lite till och sen får vi se vad som händer.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar