Instagram

Instagram

3 juni 2011

Full rulle!


Det har varit en intensiv dag idag. Upp vid 08:00 och iväg på hemligt uppdrag. Det var grymt kul och väldigt lärorikt. Bland annat vet jag nu att det inte räcker att bara ha reservbatterier till blixtarna, man ska även ha reserver till reserverna. Då måste man väl ändå sitta säkert, eller? När jag lämnade lägenheten på morgonen och lyssnade på nyheterna hörde jag att någon/några personer med för mycket fritid brutalt plockat ner statyn utanför Gamla Ullevi föreställande Gunnar Gren. Till råga på allt hade de snott med sig bollen. Jag stötte på statyn liggande på en kärra under dagen och tänkte att de kanske kan vara bra att ha en bild på, så jag tog en.



När så jobbet var klart åkte jag hem och åt lunch och redigerade bilderna, 52 blev det för den som är intresserad. Sen åkte jag ut till Västra Frölunda och plåtade matchen mellan just Västra Frölunda och Utsiktens BK. Det var den dagen det, tjenaaa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar