Instagram

Instagram

20 juni 2011

Vilodagen


De senaste 5 månaderna har jag fått sämre och sämre koll på veckodagarna. Jag vet vilken datum det är men inte vilken dag. I höstas hade dessa dagar något slags värde. En fredag och lördag var extra fint för då var man ledig dagen efter och kunde därför göra precis vad man ville på kvällen. Då jag kollar mycket på tv delades också vardagarna in i hur bra tv-program som visades den kvällen. Tisdagar var min favorit, men även torsdagar funkade. Men nu har dagarna lite förlorat sitt värde, eller rättare sagt, alla dagar har numera ett lika värde. Att ta ett glas vin en tisdag är inget konstigt, jag kanske är ledig på onsdagen vilket ger tisdagskvällen samma värde som en fredag eller lördag.

Idag är det min sista lediga dag innan VM drar igång. Ska bara ta matchen mellan Häcken och Halmstad i morgon, sen bär det av till Tyskland, och det kommer antagligen bli grymt mycket att göra, men också sjukligt kul! Men just idag blir det inte många knop gjorda, idag är det vilodag. Här är några bilder från gårdagens match mellan Gais och AIK. Tjenaaa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar