Instagram

Instagram

10 juni 2011

Då börjar det


Då var det dags. Nu är det full rulle fram till de svenska damerna antingen vinner eller försvinner ur VM, och då börjar Gothia Cup... Sen är det semester. Jag har nog aldrig haft en så strukturerad sommar någonsin. Förutsatt att damerna går till final vet jag nu vad jag ska göra varje dag fram till den 14 augusti. Vet inte om jag ska vara glad eller bekymrad över detta dock.

Dagen började hos den vackraste följt av en 2h bilresa till Stenungsund och damernas VM-läger. Träning och ledarporträtt stod på menyn. Nu är jag klar med det. Ska nog ta och städa lite här i lägenheten så morgondagens gäster inte får för sig att jag är stökig av mig, hmm...





Lyckades hamna i Ulricehamns Tidning. Otroligt bra hållning man har alltså, bättring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar