Instagram

Instagram

13 juni 2011

Premiär


Tro det eller ej men även idag har jag spanat in damlandslaget, genom kameran alltså. Har blivit många träningar med dem nu och jag börjar sina på bildidéer. Som tur är hade de styrka idag så det blev lite annorlunda bilder mot tidigare träningar. Efter många om och men lyckades jag även få träffa och plåta Sjögran på hotellet som kom från USA idag. Får se om hon fått ordning på jetlagen inför träningen i morgon.

För att knyta ihop dagen lite fint åkte jag även på premiärmatch med IFK Göteborg. Det blev ingen lyckad premiär för min del dock då de förlorade med 0-4, största hemmaförlusten på 9 år. Blev inte många bilder från min kamera ikväll, IFK fick knappt röra bollen på offensiv planhalva, där jag satt. Som tur är var det Stiller som hade huvudansvaret denna kväll.









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar