Instagram

Instagram

20 sep. 2012

Trodde det bara något man sa


Då försöker jag veva igång bloggen igen här då. Har varit ganska mycket sen jag kom hem från London men nu börjar jag känna vardagen komma till ro igen. Idag tog jag mig till och med tid till att plantera om blommorna hemma.

Jobbmässigt är vi nu inne i den tiden på året då sommar möter vinter, också kallat höst. Tiden då fotbollen ska avgöras, samtidigt som hockey, handboll, basket, innebandy och bandy börjar. Det är alltid lite saker som tar lite tid att fixa i början av en ny säsong, som parkeringstillstånd till exempel. Då vi inte fått dessa för pressparkeringen till Scandinavium brukar det räcka med att lägga fram en presslapp i framrutan. Men inte idag tydligen. Då tyckte vakt 719 att det var läge att dra in ytterligare 600 spänn till fikakassan, eller var de pengarna nu går. Trodde det bara var något man sa och skämtade om, att parkeringsvakter inte tänkte hela vägen fram. Hockeykväll, officiell pressparkering, bil med presslapp i framrutan, solklar böter!

Improviserad lagfotografering. Regnar det får man komma med alternativ, som läktare och fotostege.


Tingvalla IP, Karlstad. ISO 8000 1/320 f4















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar